• Alle producten zijn toegevoegd aan uw winkelmandje.

Verzenden & retourneren

VERZENDING EN EVENTUELE KOSTEN
- GRATIS bezorgen België vanaf €100 (onder €100: verzendkosten €5,50)
- GRATIS bezorgen Nederland vanaf €150 (onder €150: verzendkosten €6,50)

BERZORGING
Wij bezorgen zo snel mogelijk. De bestellingen die voor 12:00 besteld zijn, proberen we binnen de 1-5 werkdagen te versturen. (met uitzondering van weekend, feest en actiedagen). Ook wil het weleens voorkomen dat BPost of de bezorger zich niet aan de leveringsperiode houden of tijdens bijzondere dagen het extreem druk hebben.

Zolang je geen mail van ons hebt gekregen, komt de verhindering niet bij ons vandaan.
Je ontvangt altijd een track & trace mail van ons, waar je jouw pakket kan volgen.

 

RETOUR
- Je hebt het recht de bestelling tot 14 dagen na ontvangst te retourneren, (maar je dient 24u na ontvangst van je bestelling dit al te melden!), de kosten van het retourneren zijn voor eigen rekening.
- Wanneer je ervoor kiest het product terug te sturen, zal het product met alle geleverde toebehoren, in originele staat en verpakking, ongebruikt en onbeschadigd aan Maison Charlotte Haute Beauté geretourneerd worden.
- Wij zullen het verschuldigde bedrag binnen 14 dagen terugstorten op je bankrekening na ontvangst in goede orde.

LET OP:
het product mag niet beschadigd, gebruikt of geopend zijn en moet in de originele verpakking zitten. Wij begrijpen dat je het product goed wilt bekijken en beoordelen maar maak het om geen enkele reden open en draai niet aan eventuele doppen, dan nemen wij het niet meer terug.

- De kosten voor het retour sturen zijn ten alle tijde voor je eigen rekening. Wij adviseren ten aller tijden je pakket aangetekend retour te sturen omdat je dan verzekerd bent. Het risico van het retour zenden ligt altijd bij jou of BPost(indien aangetekend).
- Mocht je het product willen ruilen voor een ander product zullen de kosten voor het opnieuw versturen van het juiste product voor eigen rekening zijn.

Denk je allergisch te zijn voor jouw gekochte product?
De producten die op deze site staan zijn allemaal medische producten, hierdoor is een allergische reactie in vele gevallen niet aan de orde. Doordat de huidconditie niet op pijl is, kan je huid gaan reageren op de medische producten, omdat er zeer actieve werkstoffen naar binnen treden en jouw huid aan het werk zetten. Net als bij het trainen van je lichaam, wanneer je begint met sporten, krijg je spierpijn! Zo is dat ook met je huid, wanneer je begint aan medische producten, kan je reactie krijgen.

Wat voor reacties kan je verwachten:
- Roodheid
- Jeukerigheid
- Verergering van het huidprobleem
- In sommige gevallen wat zwelling (ook om de ogen).

Ten aller tijde vinden wij het fijn als je contact opneemt. Direct een foto van jouw huid te sturen en bij spoed altijd direct te bellen. Helaas kunnen wij om deze reden geen producten retour nemen als ze gebruikt zijn, maar zullen wij zeker een gepaste oplossing vinden en komen wij er samen uit.

Jouw pakket beschadigd of product doet het niet?
Wij hebben gekozen om met BPost te verzenden, wetende dat dit het beste bedrijf is binnen België om je pakketten te versturen. Toch wil het helaas weleens voorkomen dat het pakket beschadigd bij je aankomt, of dat het product wat bij jou geleverd is niet werkt. Wij vinden het super vervelend als dit gebeurt! Daarom gaan wij dit ten aller tijden oplossen.

- Mocht je pakketje beschadigd zijn als de postbode het bij je komt brengen, neem het dan niet aan en weiger het. Tip van ons: maak altijd een foto van het pakket, als bewijs!
- Stuur ons een mailtje naar [email protected] met de foto’s en datum van levering en vertel duidelijk wat er is gebeurd.
- Je krijgt van ons direct instructies per email nadat je ons op de hoogte hebt gesteld van de beschadiging.

LET OP: Mocht je product niet meer werken (bv pompjes etc.) ga dan nooit zelf sleutelen aan het product! Wanneer jij het product zelf hebt opgemaakt of hebt proberen te maken, nemen wij het niet meer terug. Een opening of verandering aan het product kan er namelijk voor zorgen dat het product helemaal niet meer werkt. Het kan voorkomen dat wij jou telefonisch begeleiden met het open maken van het product, in dit geval is dit onze verantwoording.

- Wanneer jouw product niet werkt, vragen wij altijd om een foto of filmpje van het product. Zo kunnen wij beoordelen of het echt stuk is of dat het product misschien verkeerd gebruikt wordt.
- Wanneer wij beoordelen dat het product aan de hand van de video, toch defect is. Mag deze retour gestuurd worden. Bij ontvangst zal er een onderzoek gestart worden om uit te sluiten wat er defect is en of het product niet met opzet is beschadigd.
- Wanneer wij constateren dat het product opzettelijk na een gebruikperiode is beschadigd. Vergoeden wij het niet en zal het defecte product ook niet teruggestuurd worden.
- Het kan ten aller tijden voorkomen dat je het product laat vallen, gelukkig kunnen sommige producten tegen een stootje. Maar niet allemaal. Pompjes en glas zijn hele gevoelige producten. Voor vallen en stoten zijn wij niet verantwoordelijk en kunnen wij helaas niks voor je betekenen. Wees dus zuinig op je producten en leg ze goed en veilig weg na gebruik.

Wij streven erna om alles op een fijne manier met jou op te lossen. Mocht je ondanks bovenstaande punten toch een klacht of verbetering hebben voor ons. Laat dit ons alsjeblieft weten door te mailen naar [email protected]